Zoeken menu

Museum More te Gorssel

14.00 - 20.00 uur

€ 195,00 (tandartsen)

De eerste in onze reeks 'Tandheelkunst', een combinatie van een lezing door een gerenommeerde spreker in de tandheelkunde en een bezoek aan een van de fraaie musea die ons land rijk is.

'Fraai in het Front: composiet van A tot Z'
In het anteriore gebied is composiet een ideaal restauratief materiaal. Maar is er misschien nog meer uit te halen? In deze lezing wordt stap-voor-stap gekeken hoe je het indicatiegebied kunt uitbreiden. Hoe kun je jouw patiënten een meer natuurgetrouwe restauratie kunt geven, zodat composiet een goede keuze van materiaal wordt als een patient om een esthetisch hoogstaand eindresultaat vraagt. Hoe recreëer je alle facetten van een natuurlijk element? Ook als deze karakteristieken vrij specifiek zijn? In deze lezing worden de tips and tricks van een fraaie multilayering in het composiet besproken: van de opzet van de casus tot de uitvoering en finale finishing in details, met exact natuurlijke elementen met levendige oppervlaktestructuur en glans als eindresultaat.

14.00 uur

Ontvangst in Café More

14.30 uur

Inleiding over de expositie van Hermanus Berserik in de Evenementenzaal

15.30 uur

Museumbezoek

16.30 uur

Presentatie Caroline Werkhoven, deel 1, Evenementenzaal

18.00 uur

Diner in Café More

19.00 uur

Vervolg presentatie Caroline Werkhoven, Evenementenzaal

20.00 uur

Afsluiting

Spreker

Caroline Werkhoven studeerde in 2002 af aan de faculteit tandheelkunde Academisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam (ACTA).Sinds 2013 is ze eigenaar van tandartspraktijk Mooie Tanden Kliniek in Amsterdam, algemene & esthetische tandheelkunde.Ze is Honorary Member van Style Italiano.In 2012/2013 gaf ze 'Create Your Own Style' dual- and multilayering workshops in België en Nederland.
Sinds 2014 geeft ze 3M In-House cursussen. Werkhoven is auteur van verscheidene artikelen over restauratieve en esthetische tandheelkunde. Ze is internationaal spreker esthetische en restauratieve tandheelkunde.

Tandartsen

vrijdag 19 januari 2018

Museum More te Gorssel

€ 195,00. Bij annulering tot 4 weken voor de cursus bent u € 45,00 administratiekosten verschuldigd, daarna bent u het volledige cursusgeld verschuldigd. Annulering geschiedt uitsluitend schriftelijk.

3 KRT-punten, ID-nummer 310070
U ontvangt na de cursus het bijbehorende certificaat. Uw punten worden automatisch bijgeschreven.

Via de knop aanmelden. U ontvangt de bevestiging en de factuur per mail.

Het secretariaat van de Dr. G.J. van Hoytema Stichting is gevestigd op het terrein van de Universiteit Twente in gebouw ‘de Vrijhof’ kamer 525.
e-mail: hoytema@misc.utwente.nl

De vragen die zijn aangegeven met een * zijn verplicht.

Aanmeldingsformulier

- -