Adres en Routebeschrijving

Telefoonnummer: 053 460 77 77

Routebeschrijving per auto

Vanaf de A1:
Als u op de A1 rijdt neemt u de afslag A35 richting Enschede. Deze blijft u volgen, ook wanneer deze tweebaans wordt. Vervolgens kiest u afslag Glanerbrug/Enschede-Oost. Na de rotonde gaat u bij de verkeerslichten rechtsaf de Gronausestraat op richting Glanerbrug. Bij de volgende verkeerslichten gaat u rechtdoor om bij ca. 80 meter na de verkeerslichten rechtsaf te slaan, de parallelweg op. Hier kunt u na ca. 300 meter het terrein van Bruggerbosch oprijden. Wilt u het terrein van Bruggerbosch weer verlaten dan rijdt u terug naar de ingang om hier vervolgens rechtsaf te slaan, de Gronausestraat op, richting Glanerbrug. Wilt u richting Enschede dan wordt u aangeraden bij de eerste verkeerslichten linksom de busbaan over te steken en vervolgens terug te rijden naar Enschede en/of de A1.

Routebeschrijving per openbaar vervoer

Komt u per trein aan op het centraal station in Enschede dan kunt u gebruik maken van de bus richting Glanerbrug, lijn 3. Deze stopt vlakbij Bruggerbosch aan de Gronausestraat. De dichtstbijzijnde bushalte richting Enschede is de halte bij Dolphia. U kunt ook instappen bij Bruggerbosch om via Glanerbrug naar Enschede te rijden.